Leapșă drăguță

30 01 2010

Am găsit la Pandutzu o leapșă tare drăguță. 19 întrebări la care trebuie să răspund cu inițiala prenumelui meu. Să începem:

1. Nume: Ioana (era de la sine înțeles)

2. Câteva cuvinte din 4 litere: ilar, idee, iute, iapă

3. Nume de băiat: vreau să mă lupt cu primul instinct de a spune Ion, deci Iustin

4. Nume de fată: Ilona

5. O ocupație: Impresar

6. O culoare: Ivory (un alb cu mai multe fițe)

7. Ceva ce să porți în viitorul apropiat: o ie, că și-așa de-abia aștept primăvara

8. Un nume de mâncare: iaurt

9. Ceva ce găsești în baie: izmeneeeeeee

10. Un loc: uhm… iarmaroc (mi-era dor de cuvântul ăsta)

11. Un motiv pentru întârziere: i-am chemat o salvare colegei de cameră 😉

12. Ceva ce ai urla: iiiiiiiiiiiiiii

13.  Un titlu de film: Ice Age 😀

14. Ceva de băut: șurubelniță, ciocan (am trișat puțin)

15. Un grup muzical: Iris, IPR, In Flames, Iggy Pop – quite simple

16. Un animal: Iepuraș

17. Un nume de stradă: Ilarion Ciobanu

18. O marcă de mașină: Ibiza

19. Titlul unei melodii: Imagine, Into the ocean

Să vedem ce scriu și Corina, CrisClaudia și Cora. Ce-mi place ca sunt toate cu C. :))