Tradiție personală

29 05 2009

Trezită dis-de-dimineață, concentrată pe muncă timp de două ore, predat proiecte et comp.

Ajunsă în cămin, cu un pat foarte zâmbitor, așteptându-mă. Ne alintăm. Eu cu el. Patul.

Însă ce poate fi mai plăcut decât să-ți sune telefonul și de pe celălalt fir să auzi: Hai pe Lipscani. Mi-e dor de Lipscani. Mi-am dat seama că după fiecare examen trebuie să am/avem o ieșire în aer liber. Mai ales că de data asta amândouă avem de celebrat câte ceva. Fiecare cu a ei! By the way. Cris, congrats!!!!!

Ne vedem pe Lipscani. Și eventual și-n Fire.

I’m gonna enjoy this weather.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

