Bad day.

7 03 2009

Astazi am atins apogeul de nervi. Mi-am trantit laptopul de prea multe ori ( si observ ca deocamdata nu a avut nimic de comentat, se comporta asa cum l-am educat). A fost a doua zi in care nu am avut net, in conditiile in care colega de camera nu experimenta acelasi tip de probleme. Ca sa nu mai spun ca nu-mi mai merge mess-ul deloc. L-am dezinstalat si acum nu mai vrea sa isi regaseasca locul onorific de pe desktop. Tragic! Poate o sa ma mai linistesc maine, dupa ce vizitez Arcul de Triumf, ca dupa cum am observat aici, it’s open for business. Ca sa inchei cu niste vorbe faimoase, care par sa ma caracterizeze azi …After all… tomorrow is another day.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

